Browse our blog articles

    ROI: czym jest i jak je zmaksymalizować?

    W przepisie na udaną kampanię marketingową jednym z głównych składników jest ROI. Dowiedz się, co to jest, jak to obliczyć i jak zmaksymalizować.

    6min. czytania  |  18.12.2022

    Inbound marketing: co to jest i jak działa?

    Dowiedz się, jak stworzyć strategię marketingu przychodzącego, aby pozyskiwać potencjalnych klientów i zwiększać konwersje.

    4min. czytania  |  26.10.2022

    Jak znaleźć niszę rynkową? Porady dla e-sprzedawców

    Znalezienie niszy rynkowej to szansa na wyróżnienie się na rynku i zwiększenie sprzedaży. Może się jednak wiązać z pewnym ryzykiem.

    3min. czytania  |  21.08.2022

    Jak wypromować sklep internetowy? 7 kroków

    SEO, media społecznościowe, blog... to tylko niektóre z metod promocji sklepu internetowego. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

    7min. czytania  |  31.07.2022

    Fulfillment i skalowanie biznesu na nowe rynki

    Chociaż usługi fulfillmentowe znane są od dawna, to ostatnio mówi się o nich więcej. To dlatego, że e-sklepy coraz śmielej myślą o sprzedaży za granicę.

    4min. czytania  |  29.06.2022

    Jak dobrać kolory na stronę internetową?

    Najlepsze kolory dla Twojej witryny to takie, które zapamiętają Twoi docelowi odbiorcy i oddadzą wartości Twojej marki. Jak je dobrać?

    5min. czytania  |  22.06.2022

    Buyer persona – co to jest i jak ją stworzyć?

    Stworzenie buyer persony to dobry sposób na poznanie potrzeb Twojego klienta, a także pomoc w tworzeniu właściwej komunikacji.

    3min. czytania  |  18.04.2022

    Jak ulepszyć wyszukiwarkę w sklepie i zwiększyć konwersję

    Z wyszukiwarek w sklepie internetowym korzysta średnio 20 proc. odwiedzających, a zoptymalizowanie tego elementu może doprowadzić do większej sprzedaży.

    4min. czytania  |  11.04.2022
    Select Country: