Kalendarz e-commerce: najważniejsze daty dla e-sklepów
Sprawdź najważniejsze daty dla właścicieli e-sklepów, a także niedziele handlowe i dni wolne od pracy w 2024 roku.
W przepisie na udaną kampanię marketingową jednym z głównych składników jest ROI. Dowiedz się, co to jest, jak to obliczyć i jak zmaksymalizować.
Dowiedz się, jak stworzyć strategię marketingu przychodzącego, aby pozyskiwać potencjalnych klientów i zwiększać konwersje.
Znalezienie niszy rynkowej to szansa na wyróżnienie się na rynku i zwiększenie sprzedaży. Może się jednak wiązać z pewnym ryzykiem.
SEO, media społecznościowe, blog... to tylko niektóre z metod promocji sklepu internetowego. O czym jeszcze trzeba pamiętać?
Chociaż usługi fulfillmentowe znane są od dawna, to ostatnio mówi się o nich więcej. To dlatego, że e-sklepy coraz śmielej myślą o sprzedaży za granicę.
Najlepsze kolory dla Twojej witryny to takie, które zapamiętają Twoi docelowi odbiorcy i oddadzą wartości Twojej marki. Jak je dobrać?
Stworzenie buyer persony to dobry sposób na poznanie potrzeb Twojego klienta, a także pomoc w tworzeniu właściwej komunikacji.