Grywalizacja w e-commerce: pomysły dla Twojego biznesu
Grywalizacja pomaga zatrzymać kupujących. Dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić ją w ścieżkę zakupową klientów.
Grywalizacja pomaga zatrzymać kupujących. Dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić ją w ścieżkę zakupową klientów.
By newsletter był chętnie czytany, warto pamiętać o kilku zasadach. Jeśli newsletter zaciekawi konsumentów wtedy chętniej odwiedzą oni stronę sklepu.
Jakie są wady i zalety poszczególnych platform e-commerce i na co trzeba zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji o ich wyborze?
Dzięki systemowi double opt-in wypełnisz swoją bazę cennymi kontaktami, stworzysz udane kampanie marketingowe i będziesz działać zgodnie z RODO.
Trafiłeś na podejrzany sklep internetowy? Jego wiarygodność sprawdzisz m.in. dzięki opiniom klientów czy danym sprzedawcy.
Posiadanie dobrych opisów produktów może przynieść wiele korzyści Twojemu sklepowi internetowemu. Jak je tworzyć?
Na rozpatrzenie reklamacji przedsiębiorca ma 14 dni. Jeśli nie odniesie się do niej w tym czasie, zostaje uznana za zasadną.
Google AppSheet to narzędzie, które umożliwia tworzenie własnych aplikacji bez konieczności posiadania wiedzy o kodowaniu. Czy warto z niego skorzystać?