Browse our blog marketing-online articles

    Kalendarz e-commerce: najważniejsze daty dla e-sklepów

    Sprawdź najważniejsze daty dla właścicieli e-sklepów, a także niedziele handlowe i dni wolne od pracy w 2024 roku.

    5min. czytania  |  29.11.2023

    ROI: czym jest i jak je zmaksymalizować?

    W przepisie na udaną kampanię marketingową jednym z głównych składników jest ROI. Dowiedz się, co to jest, jak to obliczyć i jak zmaksymalizować.

    6min. czytania  |  18.12.2022

    Inbound marketing: co to jest i jak działa?

    Dowiedz się, jak stworzyć strategię marketingu przychodzącego, aby pozyskiwać potencjalnych klientów i zwiększać konwersje.

    4min. czytania  |  26.10.2022

    Jak wypromować sklep internetowy? 7 kroków

    SEO, media społecznościowe, blog... to tylko niektóre z metod promocji sklepu internetowego. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

    7min. czytania  |  31.07.2022

    Buyer persona – co to jest i jak ją stworzyć?

    Stworzenie buyer persony to dobry sposób na poznanie potrzeb Twojego klienta, a także pomoc w tworzeniu właściwej komunikacji.

    3min. czytania  |  18.04.2022

    10 wskazówek, jak z sukcesem wysyłać newsletter

    By newsletter był chętnie czytany, warto pamiętać o kilku zasadach. Jeśli newsletter zaciekawi konsumentów wtedy chętniej odwiedzą oni stronę sklepu.

    2min. czytania  |  27.02.2022

    Double opt-in i single opt-in w e-mail marketingu

    Dzięki systemowi double opt-in wypełnisz swoją bazę cennymi kontaktami, stworzysz udane kampanie marketingowe i będziesz działać zgodnie z RODO.

    3min. czytania  |  24.10.2021
    Select Country: